V nákupnom košíku nie sú žiadne položky

Vyskúšajte

Všeobecné otázky

Otázka: Ako vás môžem kontaktovať?

  • E-mailom: Náš tím vám rád pomôže a odpovie na otázky či pripomienky. Na vaše e-maily odpovedáme v poradí, v ktorom nám prišli a snažíme sa vybavi ich čo najskôr. Pošlite e-mail tímu Walkmaxx.

    Prostredníctvom e-mailu vám poskytneme rýchle a užitočné informácie o produktoch, značkách, tlačové správy aj odpovede na často kladené otázky.
  • Telefón: Môžete nám zatelefonovať a my Vám radi odpovieme na Vaše otázky a pripomienky. Aj samotnú objednávku môžete vybaviť telefonicky, preto neváhajte a zavolajte nám. Telefónne číslo je 02/ 59 220 750 (dostupné v pracovných dňoch od 8:00 do 18:30, počas víkendov a sviatkov od 8:30 do 16:00).

Otázka: Ponúkate aj možnosť live chat?

Možnosť live chat zatiaľ neponúkame, ale usilovne pracujeme na jej príprave. Veríme, že čoskoro Vám budeme môcť poskytovať informácie a pomáhať pri orientácii na našich stránkach aj touto formou.

Otázka: Získam nejaké výhody, ak si u vás vytvorím účet?

Veríme, že áno. A veľa!

  • Pri opätovnom nákupe u nás nemusíte znovu vypĺňať žiadne údaje - váš nákup je rýchlejší a skutočne jednoduchý.
  • Môžete si vytvoriť osobný zoznam želaných produktov a jednoducho tam pridávať ďalšie zaujímavé výrobky.
  • Môžete vidieť, či ste prihlásený na odber e-mailov a jednoducho sa odhlásiť.
  • Kedykoľvek môžete vidieť stav svojich kupónov a poukazov a ich hodnotu.
  • Budete vopred upozornený na pripravované akcie.
  • Budete dostávať lokálne ponuky od našich spolupracujúcich spoločností ako sú napr. fitness centrá a podobne.

Otázka: Ako si môžem byť istý, že nakupovanie u vás je bezpečné?

Za bezpečnosť každého kroku vášho nákupu ručíme na 100 %. Rešpektujeme tiež vaše súkromie a sme odhodlaní chráni ho.

Prečítajte si, prosím, časti Ochrana osobných údajov a Obchodné podmienky a dozviete sa viac.

Otázka: Ako môžem napísať recenziu k výrobku?

Ku každému výrobku môžete veľmi jednoducho napísať recenziu. Jednoducho sa posuňte na spodnú časť stránky a kliknite na tlačidlo „Napísať recenziu“ a pridajte komentár.

Otázka: Ako sa môžem stať fanúšikom vašej facebook-ovej stránky?

Našej stránke môžete dať „like“ na Facebook-u kliknutím sem. Ďakujeme!

Otázka: Ako sa môžem prihlásiť k odberu noviniek e-mailom?

K odberu noviniek e-mailom sa môžete prihlásiť na hlavnej stránke vpísaním vašej e-mailovej adresy do políčka Newsletter a jeho odoslaním. Ďakujeme!

Otázka: Ako sa môžem odhlásiť z vášho e-mailového zoznamu?

Ak si neželáte dostávať od nás žiadne e-maily (ponuky, články atď.), prihláste sa do svojho účtu a kliknite na kategóriu "Prihlásenia sa na odber newslettera", kde môžete jednoducho spravovať svoj odber noviniek.

V prípade, že nemáte vytvorený účet, môžete požiadať o odhlásenie na e-mailovej adrese zakaznicke.centrum@studio-moderna.com alebo telefonicky na čísle 02/ 59 220 750.

Premyslite si to ale dvakrát, pretože opätovne vás už nebudeme môcť pridať do nášho zoznamu e-mailov :(

Otázka: Ako môžem využiť kupón, ktorý som dostal?

Kupón môžete použiť veľmi jednoducho.

  1. Keď zadáte svoju objednávku, uvidíte miesto určené pre kupón hneď v prvom kroku objednávky.
  2. Vložte kód kupónu do uvedeného poľa a kliknite na zelené tlačidlo „Uplatniť“.
  3. Vaša zľava, resp. benefit sa automaticky zobrazí pri informácii o cene.

Materiály a funkčná podrážka

Otázka: Aké materiály sa používajú pri výrobe obuvi Walkmaxx?

Závisí to od modelu, vo všeobecnosti však značka Walkmaxx používa kožu, gumu, textil, EKO kožu a ďalšie materiály. Pri každom modeli, o ktorý sa zaujímate, nájdete podrobnosti v časti "Technické informácie".

Otázka: Ako sa vyrába funkčná podrážka a ktoré materiály sa používajú na jej výrobu?

Funkčná podrážka Walkmaxx je vyrobená z rôznych vrstiev, pričom každá ma špecifický účel, ktorý dáva obuvi Walkmaxx jej funkčnosť. Používajú sa rôzne typy gumy a ďalšie materiály.

Objednávky a veľkosti

Otázka: Môžem zmeniť alebo zrušiť svoju objednávku?

Ak chcete zmeniť alebo zrušiť vašu objednávku, pošlite nám, prosím, e-mail a my objednávku pozmeníme alebo ju zrušíme za vás. Vezmite, prosím, na vedomie, že ak už tovar odišiel z nášho skladu, nedokážeme už objednávku zmeniť, len ju zrušiť.

Otázka: Aký je stav mojej objednávky?

Radi vám povieme, v akom stave sa vaša objednávka práve nachádza. Najrýchlejšie to zistíte tak, že nám napíšete e-mail alebo zavoláte na číslo 02/ 59 220 750 a my vám hneď poskytneme aktuálne informácie.

Otázka: Výrobok, ktorý chcem, nie je na sklade – čo mám robiť?

Bohužiaľ, na sklade držíme len určité množstvo jednotlivých výrobkov, preto sa môže stať, že vám nebudeme môcť doručiť objednaný výrobok. Vždy vám však veľmi radi pomôžeme nájsť zaň čo najlepšiu náhradu.

Bežne sa to však nestáva a ak aj áno, môžeme vám zvolený výrobok objednať nanovo.

O zmene vo vašej objednávke vás budeme, samozrejme, informovať prostredníctvom e-mailu alebo telefonicky.

Otázka: Ako zistím, akú veľkosť potrebujem?

Vedľa rozbaľovacej ponuky nájdete prepojenie na veľkostnú tabuľku. Okrem toho tabuľku nájdete aj v časti TECHNICKÉ INFORMÁCIE na stránke každého výrobku.

Doručenie tovaru

Otázka: Koľko stojí doručenie tovaru?

Poštovné sa počíta podľa hmotnosti celého balíka. Výpočet ceny poštovného je nasledovný:

Balíky do 40 kgHodnota objednávky do 150 €Hodnota objednávky nad 150 €
Bežní zákazníci 5,99 € 5,99 €
Zákazníci Club 5* 3,99 € 1 €
Balíky nad 40 kgHodnota objednávky do 150 €Hodnota objednávky nad 150 €
Bežní zákazníci 19,99 € 19,99 €
Zákazníci Club 5* 11,99 € 11,99 €

Otázka: Ako dlho bude trvať, kým mi príde tovar?

Tovar doručujeme v závislosti od dostupnosti produktov a prevádzkových možností v čo najkratšom čase. Tovar, ktorý je na sklade, dodávame štandardne za 3-5 pracovných dní od odoslania objednávky, najneskôr však do 30 dní od odoslania objednávky. Produkty značky Spokey majú dobu dodania 10 pracovných dní.

Ak na 6. deň nebudete mať informácie o vašej objednávke, alebo ste od nás nedostali žiadnu správu, prosíme vás, pošlite nám e-mail alebo nám zavolajte na telefónne číslo 02/ 59 220 750 a my hneď skontrolujeme stav vašej objednávky.

Otázka: Ako mi bude tovar doručený?

Tovar, ktorý ste si objednali prostredníctvom tejto web stránky, vám bude doručený kuriérskou službou na vami zadanú adresu.

Otázka: Môžem sa rozhodnúť, kedy mi výrobok doručia?

Môžete uviesť svoju požiadavku o dátume doručenia do komentárov k objednávke alebo ju vysvetliť pracovníkovi Walkmaxx a my urobíme všetko pre to, aby sme splnili vaše želanie.

Otázka: Budem musieť osobne podpísať prevzatie tovaru?

V prípade platby v hotovosti na dobierku je potrebné, aby ste osobne prebrali výrobok a podpísali jeho prevzatie.

Otázka: Čo ak som si kúpu rozmyslel a tovar mi ešte neprišiel?

Dajte nám, prosím, čím skôr vedieť, ak ste si rozmysleli svoju objednávku. Potom ju budeme môcť jednoducho zrušiť bez toho, aby ste museli platiť dodatočné poplatky.

Na naše výrobky sa vzťahuje 14-dňová záruka vrátenia peňazí. Výrobok si môžete bez problémov doma vyskúšať, aby ste videli, či ste s ním spokojný, ešte pred tým, ako sa rozhodnete.

Otázka: Doručujete tovar aj mimo Slovenska?

Nedoručujeme tovar mimo Slovenska, ale v prípade záujmu nás môžete kontaktovať e-mailom a my individuálne posúdime každú objednávku.

Informácie o platbe

Otázka: Aké formy platby akceptujete?

Momentálne akceptujeme nasledovné spôsoby platby:

  • Platba v hotovosti na dobierku.
  • Platba kartou alebo bankovým prevodom prostrednícvom platobnej brány 24-pay.
  • Platba prostredníctvom účtu PayPal.
  • Platba na splátky. (Podmienky splátkového predaja sa určujú samostatne pre každý produkt. Minimálna hodnota nákupu na splátky je 100 €. Viac informácií Vám poskytne náš operátor pri riešení objednávky.)

Otázka: Akceptujete medzinárodné kreditné karty?

Platbu kartou môžete realizovať prostredníctvom platobnej brány 24-pay. Platiť môžete kartami Visa, Visa Electron, MasterCard, Diners Club International a Maestro.

Otázka: Ako funguje platba na dobierku?

Platba na dobierku je najbezpečnejší a najjednoduchší spôsob platby. Pripravíte si hotovosť za tovar a odovzdáte ju pracovníkovi doručovacej služby výmenou za váš tovar.

Otázka: Je bezpečné používať na vašej stránke moju kreditnú/debetnú kartu?

Áno. Využívame služby najdôveryhodnejších partnerov a platba vašou kreditnou kartou prebieha na bezpečnej stránke.

Reklamácie, záruka a vrátenie tovaru

Otázka: Môj výrobok je poškodený, čo teraz?

Ak je výrobok stále v záruke (záručný list ste dostali spolu s výrobkom), pošlite ho spolu so záručným listom a vyplneným a podpísaným reklamačným formulárom na nasledujúcu adresu:

STUDIO MODERNA, s.r.o. (Geis SK)
Trňanská 6
960 01 Zvolen

Následne vás budeme informovať, kedy môžete očakávať sp仝 opravený výrobok.

Podrobné informácie ohľadom vrátenia tovaru nájdete v Obchodných podmienkach, v častiach “Vrátenie tovaru” a “Reklamácie”.

Vezmite, prosím, na vedomie, že bez platnej záruky nebudeme môcť pokryť náklady na opravu.

Otázka: Ako si môžem dať opraviť pokazený výrobok?

Po uplynutí záručnej lehoty vám odporúčame kontaktovať našu spoločnosť telefonicky na čísle 02/ 59 220 750 alebo e-mailom. O ďalšom postupe vás budeme informovať.

Otázka: Aká je záruka na môj výrobok?

Všetky výrobky Walkmaxx majú automatickú 2-ročnú záruku na výrobné chyby a základné funkcie výrobku. Výrobky s dodatočnou zárukou môžete nájsť na stránke medzi informáciami o výrobkoch. 

Otázka: Ako dlho bude trvať, kým mi vrátite peniaze, keď vám vrátim tovar?

Peniaze Vám vrátime do 14 dní bankovým prevodom.

Otázka: Aká je výška poštovného pri vrátení tovaru?

Náklady na vrátenie tovaru znáša spotrebiteľ a počítajú sa podľa vybranej služby v závislosti od hmotnosti a rozmerov výrobku.

Technológia:

Otázka: čo sú cookies? Musím povoliť cookies vo svojom prehliadači?

Cookie je malé množstvo dát, ktoré sú odosielané do vášho prehliadača z webovej stránky a uložené na pevnom disku. Ak to preferencie vášho prehliadača povoľujú (väčšina prehliadačov je nainštalovaná s povolením cookies), každá webová stránka vám môže do vášho prehliadača poslať svoje vlastné cookie. Pre ochranu vášho súkromia cookies neobsahujú osobné údaje, ale namiesto toho používajú jedinečné anonymné identifikátory. Každá webová stránka má prístup iba k tým cookies, ktoré odoslala na váš pevný disk – nie cookies poslané inými webovými stránkami.

Ak sa delíte o svoj počítač s inými ľuďmi a nechcete, aby mali prístup k vašim informáciám, nezabudnite sa odhlásiť vždy, keď opúšate svoj počítač. Odhlásiť sa môžete kliknutím na odkaz „Odhlásiť“, nachádzajúci sa navrchu stránky.

Ďalšie informácie o používaní cookies nájdete v časti Podmienky použitia stránky.

Otázka: Pri vytváraní objednávky som dostal hlásenie o chybe. čo sa stalo a čo mám robi?

Prosím, uistite sa, či ste do objednávky zadali všetky požadované údaje (a dvakrát skontrolujte údaje o kreditnej karte). Chýbajúce časti sú vyznačené červeným rámikom.

Je potrebná lokálna verzia obrázka

Ak je všetko v poriadku, ale objednávku stále nie je možné uskutočniť, zatvorte, prosím, stránku a skúste urobiť objednávku znova otvorením v novom okne. Ak ani to nepomôže, prosím, pošlite nám e-mail alebo zavolajte na tel. číslo 02/ 59 220 750 a my Vám pomôžeme vyriešiť tento problém.

Vaše informácie

Otázka: Moja e-mailová adresa sa zmenila, ako môžem aktualizovať svoje informácie?

E-mailovú adresu môžete aktualizovať po prihlásení do vášho účtu online a kliknutím na kategóriu "Informácie o účte".

Otázka: Chcem zmeniť heslo, je to možné?

Heslo môžete zmeniť po prihlásení do vášho účtu online a kliknutím na kategóriu „Informácie o účte“.

Otázka: Už viac nechcem mať u vás účet, dá sa zrušiť?

Ak chcete zrušiť účet a všetky v ňom uvedené informácie, napíšte nám e-mail na zakaznicke.centrum@studio-moderna.com a urobíme to za vás.